יצוא לשווקים מתעוררים

לייצא, לחדור לשווקים, להצליח בעולם לא מערבי

כאשר אתה מעוניין לייצא לשוקי אסיה, אמריקה הלטינית ואפריקה אתה הוא הספק וזה שמולך הוא הלקוח, הלקוח הוא זה שמחזיק את כרטיס האשראי ואילו אתה הוא זה שנדרש להתאמץ ולעשות התאמות.

אלה הם חוקי המשחק, הציפיות הן שתבצע התאמות, תבין את דרך הפעילות המקומית, תימנע מפגיעה ברגישויות, תכבד את הטקסיות ותקנה את האמון והרצון הטוב של הצד השני על מנת שהוא יבצע הזמנה. 

האם יש לך ולעובדים שלך את הידע הנדרש לשם כך?

 

בעולם של פערים תרבותיים אפילו ניואנסים כמו ניסוח אימייל, מענה להצעה בתהליך משא ומתן או צורת השתתפות בבילוי בערב יכולים להוות את ההבדל שבין התקדמות לנסיגה בתהליך. על מנת למכור בשווקים מתעוררים צריך להכיר ולהבין, צריך לפעול על פי התרבות העסקית המקומית, על פי החשיבה של האדם שמולכם, להכיר את מבנה הכלכלה ולזהות הזדמנויות עסקיות במציאות המקומית.

 

זה דורש למידה, מידע והכשרה: ייעוץ, אימון מנהלים, הכשרת עובדים, הכנה לקראת רילוקיישןניתוח סביבה מקדים.

 

קראו והכירו את השירותים לפעילות בשוקי העולם, הביטו ברשימת הלקוחות שלי שלי. צרו איתי קשר. ציינו מה המדינה ומה היעד שלכם ותקבלו הצעה הכוללת את כל מה שנחוץ לכם על מנת להצליח.

באיזה שוק באסיה יש למוצר שלי את סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר? מה נדרש על מנת לממש אותם?