פעילות והצלחה בשווקים גלובליים, להצליח מול שוקי העולם. מי שוקי היעד בעולם שמולם אתם פועלים? באסיה? באמריקה הלטינית? במערב? מה יסייע לכם ליצור פעילות והצלחה בשווקים גלובליים באפקטיביות ולחדור לכל מדינה בהצלחה? גללו למטה ולחצו על הקישור אל מדינת היעד הנדרשת ולקבלת הבנה וכלים הדרושים כדי להצליח מול שוקי העולם. חיוני להכיר את הכלכלה, הקוד העסקי והתרבות של השווקים הגלובליים כדי לפעול מולם ביעילות: שיווק, פיתוח עסקי, מו"מ, ניהול עובדים.

הידע שצברתי והניסיון שלי בניתוח כלכלות ושווקים ובפעילות מול שוקי העולם עומדים לשירותכם. צרו אתי קשר על מנת לקבל כלים לפעול בהצלחה מול מדינת היעד, להימנע מקשיים שבהם חברות אחרות נתקלות, ולהגיע לתוצאות טובות. טל רשף.

שוק היעד

כל שוק הוא מדינה עם קהל צרכנים רלוונטי למה שאתם מציעים, דרך ניהול מאקרו כלכלית, תרבות מקומית וקוד עסקי משלה. את כל אלה יש להבין על מנת להכיר את הדרך להיכנס אל השוק ולפעול בו בהצלחה. זה חלק מפעילות והצלחה בשווקים גלובליים. הדף שבו אתם נמצאים כרגע מאפשר לכם לנווט, לבחור את המדינה או האזור שבהם אתם מעוניינים, להיכנס ולקבל פרטים ראשוניים. מהפרטים הללו נוכל להמשיך, להצליח מול שוקי העולם.

על כך בדף פעילות והצלחה בשווקים גלובליים, להצליח מול שוקי העולם. פעילות נכונה מול שוק היעד שלכם בעולם דורשת קודם כל החלטה מקדימה: לאין לפנות. באיזו מדינה יש לי יתרון יחסי. לאיזו מדינה יש לי את התקציב והאמצעים המתאימים על מנת להיכנס. לאיזו מדינה מתאים המוצר או השירות שלי.

זה כמובן דורש איסוף מידע, השוואה של הנתונים בין שווקים שונים ובחירה מושכלת. בחירה שכזאת לוקחת בחשבון, לצד הנתונים הכלכליים גם את הנתונים התרבותיים עסקיים. האם המוצר שלכם מתאים לדרך החיים היפנית? לצרכים של מדינות מרכז אפריקה? כיצד יראה אותו המימשל הסיני?

בחירה מושכלת

יש שאלות רבות שכל אחת מהן מתייחסת לשוק אחר בעולם. פעילות והצלחה בשווקים גלובליים דורשת מידע רב מסוגים שונים. היא דורשת אותו לגבי מספר שווקים לצורך ההשוואה ביניהם. אשמח לסייע לכם בתהליך הזה, לאסוף ולהגיש לכם את המידע המקדים הנדרש, מידע כלכלי, עסקי ותרבותי.

השלב הבא יהיה כמובן, על בסיס כל אלה, לבחור את המדינה שבה תרצו למקד את הפעילות שלכם. הבחירה הזאת תהווה בסיס לפעילות הבאה.
כאן, לאחר בחירת שוק היעד, מתחילה העבודה המרכזית שלנו לעבר המטרות שלכם. החל מהנקודה הזאת נתחיל לבנות את התוכנית ולפרק אותה לצעדים ואמצעים. הכלים שאציע לכם תלויים בצרכים שלכם, במאפיינים של מדינת היעד, באמצעים שלכם ומעל לכל בהחלטות שלכם.

מפה ניתן יהיה להחליט, על פי הנתונים, אם יש צורך בהרצאת היכרות עם המדינה. סדנת הכנה לניהול משא ומתן מולה. סדנת ניהול לשיווק מול מדינת היעד. ניהול עובדים מקומיים. בניית JV. אולי בעצם הכשרה רחבה לעובדים והמנהלים שהם customer facing division לפעילות מול שוק היעד.

פעילות והצלחה בשווקים גלובליים, להצליח מול שוקי העולם. הכל מתחיל מהקלקה על המדינה המעניינת אתכם בדף שלפניכם והלאה להצליח מול שוקי העולם. ובכן, הקליקו. לגבי ההמשך, אני לשירותכם. בהצלחה. טל רשף.


שוקי היעד

בחרו והקליקו לקריאה

פעילות כלכלית בסין
פעילות כלכלית בהודו
פעילות כלכלית במערב
פעילות כלכלית באמריקה הלטינית
פעילות כלכלית באפריקה
פעילות כלכלית במדינות ערב
פעילות כלכלית ביפן
פעילות כלכלית בקוריאה
פעילות כלכלית בסינגפור
פעילות כלכלית בוייטנאם
פעילות כלכלית באינדונזיה
פעילות כלכלית בתאילנד
פעילות כלכלית בפיליפינים
פעילות כלכלית בנפאל
פעילות כלכלית במיאנמר